Wersje językowe
pytania? zadzwoń!

(+48) 63 240 77 77 lub napisz sklep@ksiegarnia-tuliszkow.pl

Regulamin

Books spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

Żychlin, ul. Tuliszkowska 14 D

62-571 Stare Miasto

e-mail: sklep@ksiegarnia-tuliszkow.pl

tel. 63 240 77 77

 

NIP: 665-299-86-54

REGON: 361803989

Konto bankowe: Santander Bank Polska S.A. 32 1910 1048 2784 0001 6301 0001
  

Dostawa

Sposób dostawy

Koszt dostawy przy zamówieniu na kwotę mniejszą niż 200 zł 

Koszt dostawy przy zamówieniu na kwotę większą niż 200 zł

Kurier DHL

Kurier GLS

Kurier DPD 

13,90 zł (pobranie plus 3 zł)

12,50 zł (pobranie plus 3 zł)

12,50 zł (pobranie plus 3 zł)

0,00 zł

0,00 zł

0,00 zł

 

Poczta Polska (doręczenie do klienta)

 

PACZKOMATY INPOST
 

 

6,90 zł

 

11,80

 

0,00 zł

 

0,00 zł


Dostawa jest możliwa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Koszt dostawy na terenie UE ustalany jest indywidualnie. Prosimy o kontakt mailowy.

Jak otrzymać fakturę VAT?

 

Dla odbiorców instytucjonalnych, zawsze załączamy fakturę VAT do przesyłki. Prosimy jedynie o podanie nazwy odbiorcy faktury, adresu oraz NIP-u.

 

Osoby fizyczne: Podczas składania zamówienia prosimy o wybranie jednej z opcji: paragon, faktura.

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

Czy i jak można wymienić lub zwrócić towar pełnowartościowy?

 

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na inny z uwzględnieniem różnicy w cenie, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

 

W przypadku zwrotu towaru, odpowiednia kwota zwracana jest na konto bankowe Klienta. Klient zobowiązany jest dostarczyć informację o numerze konta wraz ze zwracanym towarem.

 

UWAGA! Warunkiem zwrotu lub wymiany towaru jest odesłanie na adres Księgarni nie zniszczonego produktu (bez widocznych lub ukrytych cech użytkowania) oraz oryginału paragonu lub faktury.

 

 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat [w tym miejscu klient powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących

rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko klienta(-ów)

– Adres klienta(-ów)

– Podpis klienta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

 

 

Reklamacja towaru

 

Wszelkiego rodzaju reklamacje dotyczące dostarczonych towarów (braki w dostawie, uszkodzone książki, niezgodność towaru z dokumentami, itp.) rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. W treści reklamacji prosimy zawrzeć oczekiwaną formę jej rozpatrzenia: obniżenie ceny, wymiana, odstąpienie od umowy.

 

Zgodnie z prawem, jeśli klient złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy od daty otrzymania towaru, wówczas istnieje domniemanie o ukrytej wadzie towaru, zatem wówczas na Księgarni spoczywa obowiązek ewentualnego wykazania użycia produktu niezgodnie z przeznaczeniem. W przypadku kiedy reklamacja zostanie złożona między 12 a 24 miesiącem od daty otrzymania towaru, klient w treści reklamacji jest zobowiązany wykazać, że wada istniała w momencie zakupu.

 

Przyjmujemy zwroty lub wymieniamy towar na nasz koszt (przesyłka zwrotna i ponowne wysłanie egzemplarza pełnowartościowego).

 

W przypadku, kiedy przesyłka została dostarczona przez kuriera z widocznymi śladami uszkodzenia, wówczas kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek rozpakować przesyłkę w obecności Klienta i sporządzić protokół strat lub uszkodzeń, który musi być podpisany przez obie strony: odbiorcę i kuriera. W przypadku poprawnego sporządzenia protokołu uszkodzeń (strat), przejmujemy na siebie całość postępowania reklamacyjnego, a odbiorcy natychmiast po otrzymaniu takiego protokołu dosyłamy na nasz koszt pełnowartościowe egzemplarze uszkodzonych lub zaginionych książek.

 

REGULAMIN PŁATNOŚCI DOTPAY

Drodzy Klienci,
chcąc usprawnić i przyspieszyć usługę wysyłki zdjęć pocztą i kurierem rowerowym oraz poszerzyć możliwości bezgotówkowej realizacji/wydania zdjęć i usług fotograficznych prowadzimy usługę płatności internetowych DOTPAY.

Koszty związane z obsługą płatności internetowych w całości pokrywa nasza firma.

CENY:
Koszt zamówienia będzie podany w mailu.

  1. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych.
  2. W chwili realizacji zapłaty klient zostaje o tym poinformowany mailowo.
  3. Informacja będzie zawierać unikalny numer transakcji, ułatwiający wyszukanie Państwa transakcji przez sprzedającego w razie pytań lub wątpliwości.
  4. Realizacja zamówienia rozpocznie się po zapłacie za usługę.

POUFNOŚĆ DANYCH OSOBOWYCH:
Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane w innych celach poza niezbędnymi, związanymi z realizacją wysyłki zamówienia.

BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI:
Dane o transakcji przesyłane są szyfrowanym połączeniem bezpośrednio do centrum autoryzacji kart kredytowych. Nie mają do nich dostępu także pracownicy Dotpay. Centrum autoryzacji kart płatniczych wydaje jedynie potwierdzenie, że zadeklarowana płatność może być dokonana. Serwis internetowy otrzymuje tę informację za pośrednictwem Dotpay.

ROZLICZENIA TRANSAKCJI KARTĄ KREDYTOWĄ I E-PRZELEWEM PRZEPROWADZANE SĄ ZA POŚREDNICTWEM CENTRUM ROZLICZENIOWEGO DOTPAY

W serwisie Dotpay można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi:

  • VISA
  • MasterCard/Euro Card
  • Diners Club International
  • JCB

Usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym z rachunkiem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie. Dzięki temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać kwoty ani numeru zamówienia, numeru rachunku, nazwy sklepu ani innych danych niezbędnych do poprawnego wykonania wpłaty.

Atuty płatności przelewem transferowym:

  • szybkość – przelew realizowany jest natychmiast, w godzinach księgowania banku,
  • oszczędność – przelewy transferowe to bezprowizyjny dla klienta kanał płatności,
  • pewność – transakcje są w pełni zabezpieczone.

Możesz płacić wszystkimi przelewami transferowymi dostępnymi w Polsce:

  • mTransfer,
  • Płacę z Inteligo,
  • Przelew z BPH,
  • Przelew24,
  • MultiTransfer,
  • Płać z Nordea,
  • Płać z ING,
  • Millennium - Płatności internetowe,
  • Płacę z Alior Bankiem,
  • Pekao24 Przelew,

 

 

  • Płacę z Citi Handlowy,
  • iPKO,
  • PayWay Toyota,
  • Płać z BOŚ,
  • MeritumBank Przelew.
  • Kredyt Bank S.A.,
  • Bank BPH S.A.,
  • Deutsche Bank S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.,
  • InvestBank S.A.,
  • Fortis Bank S.A.,
  • VW Bank S.A,
  • Lukas Bank S.A.,
  • BS Wschowa S.A.

które mogą szybko i bezpiecznie realizować przelewy bankowe online za zakupy internetowe

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Regulamin

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium